Antalya Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık Bilgi Merkezi Uygulaması

BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Türkiye’de bir ilke imza atarak Muhtarlar Bilgi Merkezi (MUBİM) sistemini kurdu.

Muhtarlar, SMS, e-mail veya faks yoluyla taleplerini bildirecek, ilgili birimler harekete geçerek sorunları çözecek. Sistemde muhtarlara sorun ve taleplerinin ne zaman çözüleceği de bildiriliyor.

Bu sistem ile muhtarların taleplerini bildirmek üzere bizzat belediye gelmelerine gerek kalmayacak. Muhtarlar hem maddi hem de zaman açısından kar edecekler. Böylelikle muhtarlar Büyükşehir Belediyesi’ne istekleri için değil, nezaket ziyaretleri yaparak, misafir olarak gelecek.

MUBİM ile muhtarların iletişimi bilgileri güncel tutulurken, belediye gelen taleplerin ne oranda karşılandığının analizi yapılacak.

Muhtarlar,

Web ortamında (mubim.antalya.bel.tr),
Telefon ile (249 52 39),
Faks ile (249 54 85),
e-mail (mubim@antalya.bel.tr),
Kısa mesaj (249 50 00),

yollarından belediye ile iletişim kurabilecek.

Antalya’da bulunan 909 muhtar MUBİM sistemi ile mahallelerinin istek ve şikayetlerini fotoğraflarını çekerek de sisteme bildirebilecek. Muhtarlardan gelen talepler, MUBİM sistemine kayıt edilecek ve işin mahiyetine göre ilgili birimlere yönlendirilecek. Yönlendirilen şikayetler ilgili birimler tarafından cevaplandırılacak ve birimlerden gelen cevap MUBİM tarafından muhtarlara iletilecek. Muhtarlar isteklerini sistemden takip ederek, hangi aşamada olduğunu takip edebilecek.

BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI